لوگوی بیمارستان آتیه
قوانین بیمارستان آتیه

قوانین استفاده از اپلیکیشن بیمارستان آتیه

بازبینی

این قوانین هر 3 ماه مورد و به روزرسانی قرار می گیرد و کاربران و بیماران می بایست برای اطلاع از آخرین تغییرات در قوانین استفاده از اپلیکیشن بیمارستان آتیه این صفحه را مطالعه نمایند.

بازبینی قوانین بیمارستان آتیه

قوانین عضویت بیماران (کاربرانی که از اپلیکیشن خدمات می گیرند)

1. ثبت نام در سایت به منزله پذیرش قوانین اپلیکیشن بیمارستان آتیه بوده و بیمارستان آتیه می تواند عضویت کاربرانی را که به قوانین بی توجهی می کنند، تعلیق و یا حذف نماید.

2. اپلیکیشن بیمارستان آتیه صرفاً یک بستر مشاوره اینترنتی و خدمات اینترنتی و ابزار مکمل جهت افزایش کیفیت خدمات نوبت حضوری می باشد و هرگز نباید به عنوان جایگزین مراجعه حضوری به مشاور تلقی و مورد استفاده قرار گیرد.

3. هر فرد می بایست با آدرس ایمیل و شماره همراه خود در اپلیکیشن بیمارستان آتیه ثبت نام و فعالیت نماید.

4. کاربران می بایست در اطلاعاتی که در اختیار اپلیکیشن بیمارستان آتیه و مشاور یا پزشک قرار می دهند نهایت صداقت را داشته باشند. بیمارستان آتیه از اطلاعات کاربران به صورت کاملاً محرمانه نزد خود نگهداری می کند و هرگز بدون اجازه خود کاربر در وب سایت یا اپلیکیشن نمایش نمی دهد با این حال اطلاعات محرمانه بیمار اعم از نام، تصاویر و اطلاعات تماس به مشاورانی که در ارائه مشاوره به وی دخیل هستند و یا مراجع و افراد دارنده حکم قضائی نمایش داده می شود.

5. هرگونه اطلاعات قابل مشاهده در اپلیکیشن بیمارستان آتیه اعم از مطلب یا پرسش و پاسخ بین پزشک و بیمار، صرفاً کاربرد اطلاع رسانی دارد و نباید به هیچ وجه جایگزین مراجعه حضوری نزد مشاور و یا برای خود درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

6. اپلیکیشن بیمارستان آتیه صرفاً یک بستر نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته برای برقراری ارتباط بین مشاور و کاربر می باشد و هرچند بیمارستان آتیه همواره به صورت تصادفی مطالبی را انتخاب و بررسی می نماید ولی مسئولیت محتوای مندرج در بیمارستان آتیه بر عهده فرد منتشر کننده آن مطلب می باشد.

7. در مواقع اورژانسی بلافاصله با شماره تلفن 115 تماس بگیرید و در نظر داشته باشید که اپلیکیشن بیمارستان آتیه صرفاً یک ابزار تکمیل کننده مشاوره حضوری برای مواقع غیر اورژانسی می باشد.

8. استفاده از نام مستعار هنگام طرح سوال و ثبت نام ممنوع بوده و همه کاربران می بایست صرفا از نام، نام خانوادگی، مخفف و یا ترکیبی از این دو هنگام ثبت نام استفاده نمایند.

9. استفاده از تصاویر مربوط به پزشکان به عنوان تصویر کاربر ممنوع می باشد و موجب لغو عضویت کاربر می گردد.

10. رعایت کلیه قوانین کشور الزامی است.

11. تمام شئونات اخلاقی و پوششی مشاوره حضوری در مشاوره ویدئویی اپلیکیشن بیمارستان آتیه نیز باید رعایت شود.

12. اهانت به افراد، کاربران، اقلیت های قومی و مذهبی، تفرقه افکنی، ایجاد تنش و التهاب سیاسی در اپلیکیشن بیمارستان آتیه ممنوع است.

13. هرگونه فعالیت تبلیغاتی غیر مرتبط و یا نا متعارف در اپلیکیشن بیمارستان آتیه ممنوع است.

14. هر کاربر مجاز به داشتن یک نام حساب کاربری می باشد.

15. هرگونه تلاش فنی و غیر فنی برای دور زدن محدودیت ها و سیاست های اعمال شده عمدی در اپلیکیشن بیمارستان آتیه ممنوع بوده و پیگرد قانونی علیه شخص حقیقی یا حقوقی مذبور را به همراه دارد

16. استفاده از تصاویر غیر اخلاقی، سیاسی و هر نوع تصویری با که شئونات اخلاقی، انسانی و قانونی جمهوری اسلامی ایران و حتی سایر کشور ها و ادیان در تضاد باشد ممنوع است.

17. ما نیز همانند عموم سایت هایی که به طور روزمره با آنها کار می کنید برای اهداف مختلف اعم از ارائه تجربه بهتر کاربری از Cookies استفاده می کنیم.

18. هرگونه استفاده از اطلاعات مندرج در این وب سایت به طور مستقیم یا غیر مستقیم بدون کسب اجازه کتبی از بیمارستان آتیه ممنوع بوده و پیگیرد قانونی به همراه دارد.

19. بیمارستان آتیه هیچ گونه ارتباط، نظارت و مسئولیتی در قبال محتوا، محصولات و عملکرد شرکت ها، وب سایت و اپلیکیشن هایی که خارج از بیمارستان آتیه فعالیت می کنند و کاربر از طریق تبلیغات یا متن های داخل بیمارستان آتیه با آنها آشنا شده باشد ندارد و طبیعتاً هرگونه خسارت های مالی و جانی احتمالی ناشی از استفاده از آنها برعهده ارائه دهنده آن محصول و خدمات و محتوا است.

20. نظرات کاربران باید مبتنی بر واقعیت و صرفاً بیانگر تجربه شخصی کاربران باشد و در صورتیکه بیمارستان آتیه تشخیص دهد نقدی غیر واقعی و یا مبالغه آمیز باشد، بیمارستان آتیه می تواند از تایید آن نظر خودداری کند.

قوانین مشاوره متنی برای کاربران

1. کاربران محترم توجه داشته باشید، پس از دریافت پاسخ مناسب به تشخیص پزشک متن سوال بسته میشود.

2. کاربران محترم سوال پرسیده شده توسط شما باید حاوی یک موضوع باشد نه بیشتر.

3. کاربران محترم برای راهنمایی هر چه دقیق تر پزشک می بایست سن، جنسیت و محل سکونت خود را در ابتدای هر سوال مطرح فرمایید.

4. کاربران محترم لطفا به این نکته توجه فرمایید که اگر سوال مطرح شده توسط شما مربوط به شخص دیگری (اعضای خانواده) می باشد، مشخصات فردی شخص مورد نظر را برای پزشک شرح دهید.

قوانین مشاوره صوتی و تصویری

1. دارا بودن گوشی با سیستم عامل اندروید.

2. نصب اپلیکیشن بیمارستان آتیه 3 ساعت قبل از رزرو نوبت ضروری می باشد.

3. دارا بودن اینترنت با سرعت مناسب.

4. قطع بودن انواع فیلترشکن قبل از انجام مشاوره اجباریست.

5. در صورت انتخاب روز و ساعت اشتباه، مسئولیت بر عهده ی کاربر است.

6. تماس پزشک فقط با حساب کاربری که از طریق آن نوبت رزرو شده است امکان پذیر است. از رزرو نوبت برای شخص دیگری خودداری فرمائید. در صورت بروز هرگونه مشکل در این زمینه مسئولیت به عهده کاربر است.

7. لطفا حداقل سی دقیقه قبل از انجام مشاوره آنلاین باشید.

8. مشاوره های ویدئویی معمولاً به موقع انجام می شوند ولی احتمال تاخیر به دلیل طولانی شدن مشاوره های قبلی وجود دارد.از آنجاییکه پزشک برنامه کاری خود را متناسب با وقت های رزرو شده تنظیم می کند، امکان کنسل کردن وقت ویدئویی و درخواست بازگشت وجه تنها تا 24 ساعت مانده به وقت مشاوره وجود دارد.

9. در صورت پایین بودن سرعت اینترنت و عدم برقراری مشاوره ویدئویی، مشاوره به صورت صوتی برقرار می گردد.

10. کاربران محترم مقیم خارج از کشور، به این نکته توجه فرمایند که ملاک رزرو نوبت، ساعت به وقت ایران می باشد.

11. رعایت پوشش مناسب، طبق قوانین کشور جهت انجام مشاوره ویدئویی الزامیست.

قوانین نوبت دهی حضوری

1. در صورت انتخاب روز و ساعت اشتباه، مسئولیت بر عهده کاربر است.

2. ویزیت های حضوری معمولاً با تاخیر انجام شود و حتی در برخی مطب ها تا حدود 2 ساعت تاخیر نیز وجود دارد.

3. امکان کنسل کردن وقت های حضوری تا 24 ساعت مانده به وقت ویزیت وجود دارد.

4. در صورتیکه پرداختی از سمت شما به صورت آنلاین انجام شده باشد و مطب پزشک وقت شما را کنسل کند تمام مبلغ به اعتبار شما عودت داده می شود.

نسخه نرم افزار: